Evendo kończy działalność w vendingu

Wraz z końcem 2019r. firma Evendo kończy swoją działalność w branży vendingu. Rozwiązanie dla byłych klientów Evendo przygotowała firma VendingMetrics.

Dobrze znana w polskim vendingu firma Evendo zakończyła swoją działalność. Firma zajmowała się dostarczaniem systemu do zarządzania automatami dla operatorów vendingowych. Na stronie internetowej http://evendo.pl/ pojawił się komunikat informujący o usunięciu danych użytkowników oraz zablokowaniu dostępu do systemu z dniem 1 stycznia 2020 roku.

Firma Evendo informuje o zakończeniu działalności

Systemy telemetryczne, wspomagające monitoring automatów i zarządzenie firmą, wspierają rozwój vendingu w Polsce. Niestety, w przypadku zakończenia działalności dostawcy oprogramowania, operatorzy automatów pozostają bez zapewnianego im wcześniej wsparcia. Brak danych z automatów, brak możliwości monitorowania maszyn bez wychodzenia z biura czy sprawdzenia raportów sprzedaży w jednym miejscu, w znacznym stopniu wpływa na funkcjonowanie firmy.

Dlaczego telemetria jest tak ważna w vendingu?

Telemetria polega na komunikacji między urządzeniami (automat – urządzenie telemetryczne) i przesyle danych czy wyników pomiarów. Systemy telemetryczne dla vendingu komunikują się z automatem i przedstawiają wyniki takiej komunikacji, czyli transakcje oraz inne wspierane sygnały. Na tej podstawie tworzone są zaawansowane narzędzia pozwalające na śledzenie aktywności automatu, zliczanie liczby produktów czy tworzenie raportów sprzedaży.

W czym pomaga i jakie funkcje oferuje system telemetryczny?

  • Informacje i listy transakcji z automatu (dokładny czas sprzedaży, wartość, produkt, ilość)
  • Dokładna liczba brakujących produktów w automacie – dzięki tej opcji wiemy, ile produktów trzeba uzupełnić
  • Informacja o stanie gotówki w automacie (ilość monet we wrzutniku oraz suma w skarbonce)
  • Powiadomienia i alarmy w przypadku awarii – nie czekamy na telefon od klienta z informacją, że automat nie działa; dostajemy taką informację w systemie telemetrycznym
  • Raporty sprzedaży w automatach
  • Dodatkowe funkcje, np. płatności BLIK bez dodatkowych czytników, integracje z innymi urządzeniami (czytniki kart płatniczych czy RFID) czy czujnik temperatury

Telemetria pomaga mądrze zarządzać firmą vendingową. Jest wsparciem wszelkich procesów w vendingu – od samej sprzedaży, przez zarządzanie produktami i zamówieniami, do zaawansowanych raportów i prognoz sprzedaży. Pomaga także w rozwoju działalności – dzięki takiemu systemowi mamy więcej czasu na sprawdzenie nowych lokalizacji, sprawdzenie nowych automatów czy produktów. Więcej o systemach telemetrycznych przeczytasz w naszym artykule.

Nowe rozwiązanie dla byłych klientów firmy Evendo

Wsparcie dla byłych klientów Evendo zaoferowała firma VendingMetrics, która dostarcza system telemetryczny, płatności BLIK dla automatów vendingowych, a także karty pracownicze obsługiwane przez czytnik RFID. Dzięki możliwości integracji urządzeń Evendo z systemem VendingMetrics, połączenie nie wymaga zakupu nowych urządzeń telemetrycznych. Bez wątpienia jest to jeden z ważniejszych warunków integracji dla właścicieli automatów.

Połączenie urządzeń Evendo z nową telemetrią pozwala na korzystanie z dotychczasowych funkcji systemu w nowej oprawie, z dodatkowymi funkcjami dla operatora. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z firmą VendingMetrics pod adresem e-mail [email protected].

Dodaj komentarz